FAQ

Ik ben allergisch voor bepaalde producten, waar vind ik de allergenen?

Op de website staan bij elk product de allergenen duidelijk vermeld, klik hier voor de volledig overzicht.

Kan ik ook telefonisch een bestelling plaatsen?

Tijdens piekmomenten is het lastig om telefonische bestellingen aan te nemen en ontstaan er sneller fouten. Wij raden daarom aan om via onze website te bestellen of gewoon langs te komen. Bedankt voor uw begrip!

De online betaling van mijn bestelling is mislukt, wat moet ik doen?

Geen zorgen! Soms loopt de betaling mis, maar de bestelling komt meestal toch goed bij ons aan, Plaats de bestelling NIET opnieuw! U kunt ze gewoon op het gewenste tijdstip afhalen en ter plaatse betalen.

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet juist is?

We doen ons best om alles correct mee te geven, maar soms loopt er iets mis. Laat het ons meteen weten via het contactformulier - we zorgen snel voor een oplossing.

Ik wil mijn bestelling graag annuleren, hoe werkt dat?

Timing is cruciaal bij online bestellingen. Neem zo snel mogelijk contact met ons. Als we nog niet zijn gestart met de voorbereiding, kunnen we de bestelling annuleren. Is ze al in behandeling, dan is annuleren niet meer mogelijk.

Kan ik voor morgen al een bestelling plaatsen?

Ja, dat kan! Via onze website kan je 24/24 bestellingen plaatsen en zelf het afhaalmoment kiezen, tot een week op voorhand.

Kan ik een factuur krijgen?

Ja, zeker! Bestelt u online, vul dan uw facturatiegegevens in het veld "OPMERKINGEN" in. Wij sturen uw factuur binnen 24 uur naar uw e-mailadres of via Poppel. Bestelt u ter plaatse, geef dit dan even aan bij de kassa.

Hoe kan ik deelnemen via de app van Fritkotactie?

Installeer eerst de app via de Apple App Store of Google Play Store.

Log in, ga naar "Acties", kies de lopende actie en druk op "Deelnemen". Je voucher wordt automatisch aangemaakt en verschijnt onder "Vouchers".

IN DE FRITUUR open je de voucher, druk op "Activeren", kies onze frituur - Frituur Bovenpoort - en bevestig. Toon daarna de voucher aan ons - wij controleren de geldigheid, en dan: smullen maar!

Waarom nemen jullie niet deel aan de acties “Gratis friet + mayo” en “Week van de Friet”?

Wij zijn niet verplicht om aan elke actie deel te nemen en kiezen bewust welke acties we ondersteunen.

Uit ervaring merken we dat sommige klanten zich niet aan de voorwaarden houden, wat tot discussies leidt - vaak ten koste van onze vaste klanten.

Daarnaast tonen we solidariteit met collega-frituristen. Wij zijn de enige frituur in Herentals die aangesloten is bij Best-Frit, en maken hierin weloverwogen keuzes.

Hoe moet ik online bestellen met de gratis Best-Frit / Fritkotactie?

Plaats eerst alleen BETALEND ( géén gratis) producten in uw winkelmand, vermeld op het einde welk "GRATIS PRODUCT" u recht heeft in het vakje "OPMERKING". 

Bij afhaling moet u wel de QR-code (onder uw naam en postcode) op uw voucher LATEN SCANNEN of app van Fritkotactie ACTIVEREN IN DE FRITUUR en aan ons tonen. Zonder geldig bewijs moet het "gratis product" alsnog betaald worden.

Klik hier voor meer informatie over Fritkotactie.